2014. január 11., szombat

Hajvágás-projekt


Levagtam a gyerek hajat. Mar ideje volt, mert kezdett ugy kinezni, mintha Morten Harket (AHA) az 1985-os plakatokon.

Mivel hosszu honapokig nem engedte, hogy ilyen modon hozzanyuljak a fejehez, tegnap, mikor vegre sikerult a projekt, oromtancot jartam (ezen a ponton persze mar nem volt a kezemben az ollo:-). Nagyon belemelegedtem a dologba, alig birtam leallni. Ugy is fogalmazhatnek, hogy ha lenne egy hajvagoszalonom, az alabbi modon neveznem el: 

A SAJTOT OSZTO ROKA FODRASZATA

Hogy miert?

Nos, ha elolvassatok ezt a rovid kis magyar nepmeset, megertitek:

Mikor a vadászok hintón mentek vadászni, a sajtot elvesztették. A róka és a farkas találta meg. Azt mondja a róka:
- Ketten találtuk meg, úgy illik, hogy igazságosan osztozkodjunk rajta. Ne kapjon az egyik nagyobbat, mint a másik. Majd én kétfelé osztom! - Azután a közepén kezdte kétfelé rágni.
Mikor a túlsó végére ért, látták, hogy nem egyforma nagy.
- Ez nagyobb! - mondta a róka, s lerágott belőle egy darabot. Akkor meg a másik fele volt a nagyobb, abból rágott le egy darabot.
Addig rágta, osztotta kétfelé, hogy semmi sem maradt.

1 megjegyzés: